Terug naar Nieuws

NIEUWE VERSIE TICKETMATIC APP

Sinds vandaag is er een nieuwe versie uitgebracht van de Ticketmatic. Wat daarin direct opvalt is een frisser design. Naast een update van de look & feel van de app, zijn er ook een aantal functionele wijzigingen.
We willen je daar graag van op de hoogte brengen:
1. Jouw barcode, extra informatie en locatie-informatie overzichtelijk op één scherm. Op de evenementpagina kun je direct heen en weer swipen tussen je verschillende tickets. Tevens zie je in één overzicht belangrijke extra informatie over je ticket en de adresgegevens van de locatie van het evenement.
2. Oude tickets worden gearchiveerd. In de oude versie stonden alle oude tickets in dezelfde lijst als je nieuwe tickets. Daardoor kon dit soms wat onoverzichtelijk overkomen. In de nieuwe versie van de app staat je ticket historie duidelijk gescheiden van je toekomstige tickets. Archiveren van oude tickets gaat volledig automatisch, daar hoef je zelf niets voor te doen.
3. Aanpassen van accountgegevens is mogelijk. In de nieuwe versie van de app is het voortaan ook mogelijk om zaken als je voornaam, achternaam en binnenkort ook andere gegevens zelf aan te passen.
4. De update is nu beschikbaar voor iOS-apparaten. De Android-versie van de update komt later beschikbaar.

𝗗𝗘𝗟𝗘𝗡 𝗩𝗔𝗡 𝗧𝗜𝗖𝗞𝗘𝗧𝗦 𝗚𝗘𝗪𝗜𝗝𝗭𝗜𝗚𝗗

Let op: een andere grote wijziging in de app gaat over het delen van tickets. Waar dit voorheen mogelijk was via diverse kanalen, is er nu gekozen voor een volledig aangepaste verzendstructuur.
Lees hieronder hoe je tickets kunt delen met vrienden:
1. In de app klik je op het ticket op “verstuur”.
2. Je vult vervolgens het e-mailadres in van de persoon naar wie je het ticket wilt versturen.
3. Diegene naar wie je het ticket hebt verstuurd heeft vervolgens direct het ticket in zijn/haar app staan.
Hierbij dien je wel rekening te houden met een tweetal voorwaarden:
1. Diegene naar wie je het ticket verstuurd dient de Ticketmatic App al op de telefoon te hebben staan. Verstuur het ticket naar het mailadres waarmee die persoon is ingelogd in de app.
2. Terugsturen van tickets kan uitsluitend gebeuren door de persoon die uitgenodigd is, je kunt als verzender de tickets dus niet meer zelf terughalen.
3. Het is momenteel enkel mogelijk om tickets sturen naar mensen die de nieuwe versie hebben.